don't get me pissed off

En sak jag undrar bara.

Hur kan folk bli sura på mig, för något jag gjort eller något jag sagt till en person, när dom inte vet hur det ligger till från början?

Allt som hände mellan henne och mig, har hänt. Ni vet ingenting om det. Ja visst, jag har sagt taskiga saker och ni vet att jag har snackat skit bakom hennes rygg, men ta fan inte hennes parti för det. Hon har gjort minst lika mycket. Om inte mer. Jag står för det jag sagt, absolut, och ni behöver inte älska mig för det jag gjort. Men när hon går och säger att allt var mitt fel och när ni tar hennes parti, tycker synd om henne och börjar kolla snett på mig. Ja då jävlar blir jag förbannad.

Jag har aldrig bett er stå vid min sida genom allt. Jag har aldrig bett er tycka att jag alltid gör rätt. Har däremot bett er, eller ja en av er, att ta reda på fakta innan allt går ut över mig.

Jag litade på dig stumpan. Du va den mest underbara person jag känner. Fram till nu. Bara så du vet de. För nu, nu har du gjort mig riktigt jävla pissed off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0