ännu mer plugg, sen vidare mot boobisen

Hejsanhoppsan!

Kom hem för ca tio minuter sen, ska plugga litegrann sedan ut med hunden, kommer nog fixa mina naglar efter det. Dom ser förfärliga ut! Efter det ska jag nog hem till boobisen, får se vad hon och jag hittar på.

Skolan idag: Först engelska, gick väl ganska så bra. Efter det lunch, äcklig kyckling. Blä. Gick upp till centrum ett tag med Boobie och Emma. Träffade då Jonatan som jag inte träffat på sisådär nästan två år. revligt, efter det va det hemkusnskap. Vi skulle till coop där vi kollade vad några saker kostade. Medans klassen väntade på bussen mot coop träffade jag Jonatan igen. Super trevligt. Hur som helst, efter coop åkte jag hem och ja nu sitter jag här.

Uppdaterar såklart mer sen. Puss.


Jag och min älskade boobie. LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0