9 saker ni inte visste om mig!

♥ Jag har jätte svårt för att vara elak mot personer som jag känner.
Om jag väl gör något elakt har någon lyckats göra mig riktigt arg.
♥ Jag kollar alltid på tv-serien "sjunde himlen" när jag är ledig ellet sjuk.
♥ Jag är allergisk mot nästan all frukt, ändå så älskar jag att äta det.
♥ Jag har aldrig sett en hel "star wars"- eller "sagan om ringen"-film.
♥ Jag kan verkligen inte äta kebab, även om det inte smakar något.
♥ Jag får lätt ångest när jag inte har min mobil i handen eller i fickan.
♥ Jag hatar att bo ute på landet, men känner mig ändå tryggare där.
♥ När jag var liten så drömde jag alltid om att bli som min mamma, 
idag får jag alltid höra att jag gör och är precis som henne.
♥ Jag är super duper svag för killar med magrutor. Så sjukt snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0