vandringen. hohi.

Sjävla vandringen igår va galen. Asså, herregud säger jag bara. Jag, Emma och Emma gick i hela 4 och en halv timmar medans typ alla andra gick på två och en halv. Vill ni veta varför? Jo, det va ju någon (nämner inga namn) som sa mötte oss och sa att vi gått fel och att vi va tvungna att gå tillbaka. när vi gått tillbaka typ 3-4km så möter vi två av lärarna som säger att vi gått rätt från början, så vi fick vända och gå tillbaka. Vi gick alltså 6-8km mer än vad vi skulle. Helt jävla crazy. Men, kvällen när vi väl kommit fram, kunde inte ha blivit bättre. Det första vi gjorde när vi kom fram var att byta om och äta. Sedan slängde vi upp tältet och efter det spelade vi kort inne i tältet med jonatan och philip. Efter en stund gick vi ut, satte oss vid elden och myste och pratade lite. Efter en stund drog vi in Jag, Emma, Emma, Dennis, Jersey, Philip, Albin och Christoffer till tältet där vi hade det mysigt och körde sanning eller konka, precis som när man va liten. Hoho. Trevligt hade vi iallafall. När det blev för varmt i tältet gick vi ut en stund, typ gick omkring, drack enrgidryck osv. Vi hade det mysigt och satt och pratade vid elden en stund också. Natten spenderades med Emmorna, Philip och Dennis i tältet, plus att borken var i vårt tält halva natten. Inte för att vi sov så mycket. Hahaha. Var iallfall hemma igen vid 8. Eftersom mamma hämtade upp mig. Somnade typ i soffan direkt. Sedan har jag bara tagit det lugnt hemma. Vi i hc en snabbis med mamma och pappa också. Och så gick jag ut med hunden tillsammans med Johan och Pierre för en timma sedan ungefär.



Älskar dig boobisen.

Captain morgan.

Lilla sara som skyddar orhan från den aggresiva alkisen!

On the way.

Hahaha joar! Så söt!

hohohe.

asså.. HAHAHA

Säxy.

tripp, trapp, trull.

HAHAHAH Rasmus stark!

Albin och Jersey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0