SVAREN:

Vilka är dina tre konstigaste egenskaper?
Hmmm.. Jag kan knäcka nacken. Jag kan lyfta på ena ögonbrynet. Jag kan kolla i kors med ena ögat, medans jag kollar rakt fram med de andra. HAHA.

Kan du nämna 5 personer du varit kär i?
Jag tycker det är jätte stor skillnad på att gilla någon och att vara kär i någon. Så jag kan säga fem personer som jag gillat, eftersom jag typ varit kär bara en gång. Hur som helst: Casper, Adam, Albin, Mattias och Oskar. Alla dom gillade jag dock för längesedan. Hahah.

Ställer samma fråga igen och jag vill ha ett svar:
vem har finat klädstil och finast hår i varje av dina paralellklasser i din skola?
Så himla svår fråga, för det är inget som jag brukar gå omkring och tänka på direkt. Utan det finns många som klär sig snyggt, och har fint hår. Men jag kan inte säga att det finns någon i varje klass som klär sig bättre eller har finare hår, än alla de andra i den klassen. Därför kan jag inte svara på din fråga.

Varför.. VARFÖR TYCKER DU ATT JAG ÄR SÅ SEXIG? :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 /XXXXXXX
Jadu macek... måste vara för att... för att, jag vet inte. Hela du bara är så oerhört sexig. Raaaaaaauwr.

Gillar du någon "mer än vän" just nu?
Nej det gör jag inte. Inte just nu. Eller ifs, det finns en som jag fortfarande har känslor kvar för. Men eftersom det inte kommer bli något, så kommer det att gå över. Eller nått, haha!

E du oskuld?
Ja jag är oskuld.

vem tycker du har finast klädstil i din skola av dom i samma ålder som du? DU FÅR INTE VÄLJA NÅN AV DINA VÄNNER! :)
Asså, haha! Frågan finns lite längre upp. Och skrev precis att jag inte brukar tänka på vem som har snyggast klädstil. Så kan inte svara på frågan.

tycker du att du har en egen still fast än du handlar likadana kläder som dom flesta har? (:
Visst har jag en egen stil, eftersom jag klär mig och fixar mig itufrån vad jag tycker är snyggt. Självklart klär sig andra personer i samma kläder, eftersom jag handlar i ganska vaniga butiker. Men bara för det så betyder det inte att jag inte har en egen stil. Jag menar, jag tar på mig mina kläder för att jag tycker om dom. Inte för att andra gör det. Det hade ju varit en annan sak om jag tog på mig kläder som andra hade, för att dom ska tycka att jag ser bra ut, när jag egentligen inte gillar kläderna. Men nu gillar jag ju det jag har på mig, annars skulle jag aldrig bära det.

oroar inte du dig för din vän johanna pga att hon är så smal? :O (: <3
Alltså, haha oroar du dig eller? Jag tycker såhär, alla ser olika ut. Tjocka som smala. Om det vore så att Johanna hade typ slutat äta och börjat svälta sig själv eller något, så hade jag självklart börjat oroa mig. Men Johanna äter som hon alltid gjort, hon äter när hon är hungrig, köper något gott om hon är sugen på det osv. Jag tycker liksom inte att jag har någon anledning till att oroa mig. Borde jag oroa mig över att hon är lång då också eller? Hahahha!

5 saker du gillar och 5 saker du ogillar?
5 Saker jag gillar? Pojkar pojkar pojkar.. hehe. Nej men jag gillar pojkar med magrutor, pojkar som luktar gott, pojkar som sjunger och sen för omväxlingens skull, så gillar jag att dansa. Daaah?
5 saker jag ogillar då? Hmm.. Jag ogillar fötter och armhålor. Tycker det är jätte vidrigt. Sedan tycker jag inte heller om husmanskost, jordgubbssylt eller apelsinsaft. (hahaha)

Vilka är de 5 bästa i 9:3? :)<3
Emma Sjöö, Josefine Liljeberg, Simon Thiberg, Simon Schenling och Amy mensah i think. Heheh.

Vem tycker du är sötast i 6:an? (som ska börja sjuan nu :P)
Jag har inte en jävla aning, haha! Men typ... eh, vet inte. Vilka konstiga frågor. Varför skulle jag kolla på sexorna och jämnföra deras utseende?

vad använder du för smink?
Mascara, Eyeliner, ögon skugga och ibland läppstift elelr läppglans.

bästa pluggtips? ;)
Lyssna på din lärare! Skoja, nej men, lysnna på genomgångarna, för där berättas ju allt man behöver veta. Hahha!

Vilka är de tre snyggaste 7:orna (som ska börja i åttan) tycker du?
Assåå... HAHAHA jag vet inte.

Vad är viktigast på en pojke för dig?
Personlighet, han ska vara omtänksam, snäll, ha humor och lukta gott! Sen får han ju gärna ha fin kropp. heheh.

vrf har du så små fötter? :)
För att jag är en sån liten flicka.. Haha, tänk om jag skulle gå omkring i storlek 45 eller något.

Hur såg dina betyg ut nu innan sommarlovet?
8 mvg och 7 vg. Alltså 265 poäng.

Vilken linje vill du gå när börjar på gymnasium?
En sån svår fråga! Men typ samhälle tror jag. Har även funderat på frisörlinjen.

SAKNAR DU MIG? :D Eller.. Hähäähähähähäh, det vet jag att du gör :'''''''')
HMM. *VEM/VAD ÄR BÄST?

Jag eller du? Pizza eller hamburgare? Cola eller fanta? (HAHAHAHA) Sött eller surt? Bananabubs eller cola bilar? :'D (-.-) jag saknar dig din tönt! <333333333333333333333
Klart jag saknar dig Emmaaa!!!!! Jag är bäst av oss, såklart? Cheesburgare.. hehe. HAHAHA Cola eller fanta? Beror ju på om jag stoppat in tungan i min vän fisken eller inte... Om jag inte har det blir det cola! SÖTT.. och BANANABUBS!!!!!!!!!!!

Vem e snällast i 6:5, som ska bli 7:5 <3?
Jag vet inte vilken klass det är som är 6:5...?

Du ser alltid så fräsch ut, gör du något speciellt för att bli det eller har du bara ett fräsch utseende?
Haha tack! Jag tvättar alltid ansiktet morgon och kväll typ, det är väl det? Sedan sminkar jag mig ganska naturligt. Hatar att se fekj ut. Och det är väl det, gör inte så mycket mer. Eller jo, jag använder även ansiktskräm morgon och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0