mopedkörning med trevligt folk.

hejsanhoppsan!

Kom hem för en stund sedan. Och måste säga förlåt för den dåliga uppdateringen! Men igår sov jag hos Emelie dåra, och vi pratade massor och hade det trevligt. Idag fick jag skjuts hem till mig skapligt så jag hann till träningen. Efter träningen drog jag till Emelie igen, och såfort hon ätit klart drog vi ut med Sebbe och Niklas. Dom körde oss på deras moppar runt i vh-tungelsta. Hahaha skit galna! sedan möte vi några vänner till dom, och efter en stund drog vi till donken där vi åt lite innan sebbe skjutsade mig hem. Och nu sitter jag här. Har haft det super trevligt, och nu är jag trött som fan. Ska kolla på en film, seda sova. Godnatt!

Btw! Glöm inte frågestunden, som svaras den 15/8. Alltså på söndag!
http://ericabjorklund.blogg.se/2010/august/fragestund.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0