man ba wohoooo!

kom hem runt halv tre idag. Umgicks med pappa och efter middagen åkte vi och köpte ben&jerry's till mig. Hihihi. Sedan kom mamma hem och vi kollade på csi miami tillsammans. Nu har jag precis bokat biobiljetter till imorgon. Jag och Johanna ska se på Vampyrer suger. HÄRLIGT VÄRRE! efter bion blir det träning. På lördag blir det uppvisning på rudan, haninge dagen. Och på söndag ska jag på bio igen. Men med emma, och då ska vi kolla på bröderna karlsson. En perfekt och lugn helg sådär innan skola början.

Och det är på måndag föresten! Herrejämmer vad detta sommarlov gått fort. Helt galet asså. Men ska inte klaga. För sommaren har varit super! hohehi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0