Hos min kära kusin

Hejhopp gummisnopp! hehe ooops.

Sitter hemma hos Emelie, min älskade kusin, och lyssnar på musik och väntar på att Emelie ska duscha klart. För en stund sedan kom vi hem efter att ha varit ute med våra blodhundar på en timmas promenad. Härligt härligt. Efter det stötte vi på Emelies trevlioga vänner som vi pratade lite med, innan vi gick hem hit. Nu ska vi bara ta det lugnt och prata en massor eftersom det här är första gången vi träöffas på väldigt länge. Imorgon ska vi väl ta en tur med Emelies moppe. Sen får jag även skjuts till träningen av henne. Jag älskar moppeturer! Hohoh. Hur som, ni får ha en trevlig kväll. Puss!


Btw! Glöm inte frågestunden, som svaras den 15/8. Alltså på söndag!
http://ericabjorklund.blogg.se/2010/august/fragestund.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0