flippat!

Skolan idag va helt crazy. från 8:15-17:00. Galet. Jobbig idrott ockå. Hahaha! Spanskan va helt galet flippad också. Alla skrek, sprang omkring och tillochmed kastade omkring fotbollar. Stackars våran nya spanska lärare säger jag bara. Hungrig som fan va jag när jag kom hem, men satte mig direkt i bilen och åkte med pappa till charlie en snabbis. Pratade lite med charlie medans pappa och micke gjorde lite grejer. Va hemma runt halv sju igen. Gick ut med hunden och åt. Nu sitter jag häraaaaaa i min sköna säng och kollar på the mentalist. är trött som in i helvete, men inte fan ska jag sova än. Hehehe. herrejämmer vad jag skriver svordommar. gillas inte! Aja, hur som helst. Ska fortsätta kolla på the mentalist. Hörs väl senare! KYSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0