en tanke bara.

Jag har tänkt på en sak.. visst är det så att man känner ett stort begär av närhet och kärlek, när det börjar bli kallare ute. Till hösten, (ja det är höst väder ute nu) så söker jag mig alltid till närhet. Jag gosar gärna in mig i någons famn, håller någon i handen eller myser med en pojke just under denna årstid. Jag vet inte varför, jag bara älskar det. Närheten och värmen av någon när det är kallt ute. Men varför är det så? Jag vet att det inte bara är jag som känner så. Utan man märker även på omgivningen att det blir så. Jag märker på mina vänner att de också drar sig till pojkars famnar just under denna årstid. Det är de som gör hösten och vintern så jävla mysig. Alla vill ha närhet, alla vill mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0