Valborg

Kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Och nej, inte från rudan utan från Marcus. Va på rudan tillsammans med emma fram till nio, då hon fick skjuts till sig och jag åkte hem med pappa efter en trevlig kväll. Vi träffade Tanja, Jelena och deras vänner. Plus massa andra också och Marcus. När jag kom hem så gick jag ut med hunden, och sedan träffade jag Sebbe och Marcus. Vi gick hem till Marcus och kollade på American pie och hade det trevligt och pratade om en massa. Lovely. Nu ska ni få bilder från dagen, sedan kanske jag uppdaterar innan jag går och lägger mig. Kyss.


Jag som dör av garv på marken efter att Tanja sagt något oerhört kul (Y) (tagen av jellsan)

Jag som hoppar över ett tältsnöre. (tagen av jelena)

Tanja, Jag och Emmmma. (tagen av jelena)

Precis innan vi åkte hem.

Mimmi, Jelena, Sophie och Jasmine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0