skit dag

Skolan idag var typ jätte tråkig. Även om pluggandet inte är det bästa jag vet, så brukar man ha kul, men vänner osv. Men nej, roligare än idag har jag ju haft. Hur som helst, mvg på so slutuppgiften. vg på matteprovet, vg på teknik provet och vg+ på noprovet. Ändå kändes allt så tråkigt? Wierd. Film blev det på svenskan och so'n. Skönt. Efter skolan åkte jag hem blev sur på min kära mor och gick och la mig och sov i några timmar. Blev väckt till middagen av lilllebror. Skrek lite på honom, somnade om. gick upp, tvättade bort sminket som kletat ut sig i ansiktet medsan jag sovit. pappa kom hem och jag åt middag med honom. Bråkade med mamma igen, blev arg, städade ur min garderob och resten av rummet. Mådde bättre. Åt choklad, mådde ännu bättre.

Har nog bara vaknat på fel sida eller något. Men så kan det ju gå. Ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0