så ointeressant

Hej sötnosar, och förlåt för sämst uppdatering.

Vaknade runt halv åtta och mådde typ skit dåligt, hade ont i huvudet, i halsen, det var oerhört varmt, men jag frös osvosv. Lät Emma sova och låg kvar i sängen. Runt halv elva eller någonting gick vi upp, jag tog en alvedon och sedan blev allt bättre. Runt tjugo i ett tog jag bussen hem, osminkad. Umgicks lite med kusin och när hon och moster åkt hem tog jag en dusch. Efter duschen kom sussie och hennes pojkvän. Fikade med dom och mamma och tog sedan bussen hem till Emma. Emma och jag gick runt ett tag och sedan runt sju träffade vi hizir. Gick runt lite till och sedan åkte jag hem.

MEN ÅÅÅÅÅ vilket ointeressant inlägg. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0