Ögon akuten

Tjenare sötnosar. Efter en olyckshändelse som skedde under förstå lektionen idag åkte jag lite halvt blind till sös och satt på akuten i lite mer än två timmar med pappa. Fick en penna i ögat och hornhinnan blev typ skadad. Inget farligt med det är anledningen till att jag inte bloggat. När jag kom hem la jag mig och sov och nu sitter jag i soffan med mamma. Mår mycket bättre, ser lite suddigt bara, men det går över. så om en timma ungefär åker jag på dans. Uppdaterar när jag kommer hem, puss!

Kommentarer
Postat av: Milica

HAHA fett synd :)

2010-04-13 @ 17:23:31
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: båt fötterna

inte för att vara taskig milica men vad e kul med det? :o och hoppas ditt öga läker snabbt :)

2010-04-13 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0