mys med bebishunden.

Hejsvejs. Efter senaste inlägget så gick jag ut i en timma med min bebishund. Pratade i telefon med Emma under tiden, vilket behövdes. tack för att du alltid finns där hjärtat. Hur som helst, kom hem lagom till middagen och efter maten så cyklade jag ner till konsum tillsammans med lillebror och kusin och köpte godis. Haha! JAG cyklade. Måste sett roligt ut. Hahahahahah.

Nu ska jag iallafall mysa ner mig i sängen med datan, lite godis, mysiga kläder och mobilen framför teven. Ska kolla på "evan den alsmäktige" tillsammans med bebishunden som ligger bredvid mig och vilar huvudet i mitt knä. Så söt! love him liksom.

Aja, uppdaterar väl senare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0