Johanna imorgon!

God kväll mina riktigt söta läsare. Ni blir bara fler och fler, and i love it.

Dansen gick super och jag känner mig på mycket bättre humör jämnfört med igår. Man får en sån glad energi ifrån danslokalen så det är inte sant. Men inte så konstigt, jag menar, det spelas musik, man har kul tillsammans med sina vänner plus att det är bra träning! Haha.

Hur som helst, efter dansen kom jag hem och åt. Sedan gick jag ner till konsum tillsammans med bebishunden och köpte ett paket glass och maränger. Så när pappa har kommit hem så ska vi äta glass emd maränger och chokladsås. Lovely!

Imorgon ska jag träffa sötaste Johanna. Vet inte vad vi ska hitta på, men något kommer vi väl att göra. Får hoppas på att det blir fint väder så att vi kan vara ute och träffa någon.


Jag och Johanna i somras. Miss it.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Men åndå så fint!

2010-04-08 @ 21:42:15
URL: http://hue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0