fika med jessica

Hejsanhoppsan,

So slutuppgiften gick super, tror jag iallafall. Skrev hela 5 sidor på en halvtimma. Och kände mig super nöjd, guess thats good? hur som haver, slutade runt tre och mötte då Emma en stund innan jag mötte Jessica vid bussen halv fyra. Jag och Jessica tog en fika i centrum och pratade en massor. Super trevligt. Strax innan halv fem så tog jessica bussen hem och jag tog tåget hem till moster där mamma och lillebror var. Efter lite prat där så åkte vi sedan hem.

Tänk att om 6 dagar klipper jag av mig håret... Gosh.. Nervöst! Inte varit korthårig sen jag va typ 4 år gammal! Tänk om jag inte ens passar. vafan ska jag göra då? Orkar inte med löshår, så jobbigt. Menmen. Det får vi väl se då.

Nu ska jag iallafall träna sångtexter och dans, uppdaterar väl senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0