nymålade naglar

Sitter i pappas säng med pappas jobbdator i knät. Är trött som bara den och har ont i huvudet. Vet att jag inte borde sitta vid datan då, men har inget annat att göra.. Ska duscha strax, efterdet ska jag kolla påm Csi och Paradise Hotel. Bara jag som följer Paradise Hotel slaviskt? Efter det ska jag nog sova. Redan vid halv elva. Men är verkligen jätte trött. Eller så tar jag en huvudvärkstablett och stannar vaken ett tag till? Vet inte riktigt.

Idag har varit en sån där slö dag. Har suttit framför datan och framför teven med mobilen hela dagen. Förutom när jag målade naglarna. Körde på en basfärg med rosa prickar i ett sträck från ena hörnet till det andra. Svårt att förklara, men aa.. Har tagit lite bilder på mina armband och ringar idag också. Har ju två rosa armband och en rosa rosettring och en blomring som jag förälskat mig i. Går ingenstans utan dom! Eller åtminstonde inte utan min rosett ring. Vet att ni ville veta. Nu ska jag fortsätta prata med Boobie på fisboken sen ska jag duscha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0