nu är jag brun-are.

Sitter hemma hos Jelena och milli. (dom är syskon). Milli har precis duschat, nu är det Jelenas tur och sedan ska jag också ta en dusch faktiskt. Jag mötte tjejerna vid bussen runt halv två då vi rörde oss mot rudan. Sedan låg vi på stranden i omväxling med lite badande fram till halv sex ungefär. Kä'nner mig superbrun! Heheh. Va hemma hos tjejerna runt sex då vi gjorde iordning lite mat.

Efter att vi duschat allihopa ska vi kolla på ugly betty och ha det mys. Sedan vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. Imorgon ska vi iaf upp ganska skapligt för att röra oss in mot stan. Blir väl en fika innan filmen, som börjar 15:15, om jag inte minns fel. JAG LÄNGTAR! Heheheheheh. Aja, uppdaterar säkert imorgon när jag kommit hem. Då får ni även lite bilder från idag och troligtvis från imorgon också. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0