okej... jag suger.

Hahah omg, sämre uppdatering får man leta efter. Har bara haft så mycket att göra på sista tiden; massa plugg, träning, fika med vänner, renoverat rummet, inrett rummet osv. Mesta av den senaste tiden har lagts ner på mitt nya rum. Har nu en egen våning här hemma. Hehehe, nästan iallafall. I slutet på sommarlovet som var, började jag och min pappa att måla och tapetsera det stora rummet på nedervåningen. För en vecka sedan flyttade jag ner mitt rum dit och i helgen var vi på ikea och shoppade. Har nu flashat till min säng lite, köpt in en ny och stor garderob med spegeldörrar och även köpt in en stor mysig fotölj till rummet. Allt är nästan klart, bara spegeldörrarna till garderoben och några lister som ska upp sen är rummet klart! Ska iförsig köpa in massa kuddar och filtar till sängen och fotäljen, sätta upp bokhyllor och fotoramar på väggarna osv, men that's it! Glad tjej!

Iallafall, sitter hemma och pluggar lite. Började egentligen 10, men åker så att jag är i skolan till nästa lektion vid halv 1. Första lektionen var idrott, och eftersom jag fortfarande är lite sjuk (var hemma hela förra veckan) så ska jag inte vara med på idrotten. Så ska plugga klart lite här, äta lunch med min far som också är hemma idag och sedan ska jag röra mig mot skolan! Puss på er.


Sneak peek på tapeten i mitt rum.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fåtölj*

fåtöljen*

2011-10-15 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0