last friday night

Skolan igpår gick typ super fort. Tog en fika på typ 2 och en halv timma med cattis efter skolan, skyndade mig sedan hem och åt middag med mina päääron och rörde mig sedan mot handen och träffade Johanna och lite folk. Trevligt ju. Åkte hem, åt godis i min ensamhet framför one tree hill i sängen och somnade vid typ ett. Utmattad tjej..

Nu ska jag ta en dusch, fixa mig, gå ut med tjabbebabbe och sedan träffa Isabelle, Schenling och förhoppnigsvis Tibbe. Vi ska äta på resturang tillsammans, DUBBELDEJT. Skoja, nej men aa. och efter maten ska vi se på film hemma hos Schenling. Nicenice. Hur som, måste sätta fart! Puss på er.


for a long long time ago. Fjortistider <3333


Kommentarer
Postat av: louise

Är hemma kring 16 då, isånafall en snabbis? Eller så tar vi en annan dag <3

2011-10-22 @ 14:50:06
URL: http://louiseabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0