god eftermiddag folks

Kom hem för drygt en timma sedan. Har inte hunnit göra så mycket annat än att plugga. Så fort fader min kommer hem med mat ska jag äta och sedan röra på fläsket för att ta mig till träningen. Borde vara hemma igen strax efter tio, då blir det att duscha för att sedan sova. Gud asså, skolan tar kål på mig. Inte det att vi har mycket läxor eller så. För vi har inte överdrivet mycket, ganska... lagom typ. Utan hela den här grejen att gå upp tidigt för att åka kommunalt i en timma innan jag är i skolan. Början bli ganska tråkigt. Och då ska vi inte tala om en timmes-resan hem, den är förjävlig. Åka tåg från stan under rusningstrafiken = ingen bra idé. Hahah. Iallafall, tänkte bara uppdatera lite. Ska fortsätta plugga. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0