love the weather


Louise, jag, Schenling och Emma (+ Tibbe, som tog bilden) ute i solen idag!

Got to love the weather! Underbart! NO och sedan spanska, dagens enda lektioner. Efter skolan rörde jag mig hem, gick ut med hunden och sedan har jag legat som en säck i soffan och gjort ingenting. Trots det underbara vädret. Är så jävla trött i kroppen så att det inte är sant. Och ännu bättre är ju att jag har träning ikväll. Och imorgon. Och på onsdag. Och på torsdag. På fredag och på lördag också för den delen. KUL. Kommer ju vara helt död vafan. FAST, det ska bli kul ändå. Dans är alltid kul, även när man är trött faktiskt. Hehe. Sista veckan med träningar innan showen. Fan va tiden har gått fort. Nästa helg smäller det! WOHO. Nästa vecka btw, blir det klassresa också! Lovely. Se upp göteborg, här kommer 9:2. Klassen som gud glömde.


Kommentarer
Postat av: sara

Visste inte att du hade en blogg :D <3

2011-05-12 @ 19:34:06
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0