trött chey

Ligger i sängen, halvt sovande och pratar med fina människor på facebook. Hostar som en tok gör jag också, precis som jag har gjort hela senaste veckan.. Iaf, vet att jag knappt uppdaterar längre. Bara lite hit och dit med bilder eller låttexter. Ska försöka ändra på det, jag lovar.

Skola idag, kanska lugn dag osv. Stannade kvar med emma efter att jag slutat och väntade på att hon skulle sluta. När hon väl gjorde det så åkte vi hem till mig och myste innan vi drog till handen. Efter en halvtimma i handen så åkte jag till dansen och försökte vara med så mycket jag kunde, utan att dö av hosta på kuppen. Bussen hem sen, ut med hunden tillsammans med Marcus som vanligt, dusch och middag och nu ligger jag i min suuuuuper mysiga säng. Ska sova alldeles strax, börjar liksom tidigt imorgon. Puss på er!


Yesterdayyyyyy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0