angående min makeup



Svar: jo absolut! Here it comes!


1. Först lägger jag puder över hela ansiktet - H&M's "bronzing powder" 
2. Sedan fyller jag i mina ögonbryn med en ögonbrynspenna från Isadora.
3. Jag lägger en ögonskugga i tre nyanser över hela ögonlocket (kolla bild nedan).
Använder då ögonskuggor med tre matchande färger från Isadora och Loreal.
4. Jag använder Isadoras liquid eyeliner och gör en tunn svart linje längst fransraderna.
5. Sist tar jag mascaran, använder mig utav Isadoras VibraLashMascara.




RESULTATET:


Kommentarer
Postat av: J

Så jävla fina ögon bajsbögooo!

2011-03-06 @ 21:45:00
URL: http://juhnnna.blogg.se/
Postat av: fh

väldigt väldigt fint.



3. Jag lägger en ögonskugga i tre nyanser över hela ögonlocket (kolla bild nedan).



är jag efterbliven eller? jag ser bara 1 ögonskugga och de är den guldiga ..

2011-03-12 @ 16:26:27
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0