godnatt.

Sitter i sängen, utmattad - precis som jag varit alla andra dagar sedan skolan började. Iallafall, lång dag i skolan idag. Började 9:40, slutade 16:10. Seeeeeegt. Blev typ tidig middag eller något på donken, efter skolan, tillsammans med Lizafisa. Vi snackade skit och skrattade åt ett medelålderspar som typ bråkade och gjorde slut mitt bland allt folk. Lite roligt sådär. Sedan tog jag mig hem på så snabbt som 1timma... Redan lite smått trött på den långa resvägen. HAHA. Men det går nog över. Förhoppningsvis.  Väl hemma la jag mig i sängen med ett stort glas smoothie och kollade på Desperate houswives, och nu, ja nu ska jag faktiskt sova. Måste ju orka upp 06.00 imorgon bitti... PUSS GODNATT


Bild från i våras, typ årets första sommarvärme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0