Ett par svarta converse i påskägget.

Eller ja, inte riktigt. Fick iallafall ett par svarta converse av mina föräldrar som typ "påskpresent". Happyface! Fick även en ny mascara, puder, ögonbrynspenna och nagellack. Sådant som behövdes helt enkelt. Godis har jag också fått, i määängder. Nomnom.

Middag hos moster med mammas släkt igår. Åt god mat, sov några timmar i moster säng och kollade sedan på Narnia 2 med kusinerna och lillebror. Var hemma efter tolv någon gång, la mig i sängen och kollade på Black Swan. Grym film måste jag säga. Somnade runt 3 någon och vaknade runt 11 imorse. Satte mig direkt och pluggade inför provet jag har på tisdag, när skolan börjar. Duktiga jag. Har fixat mig nu och ikväll blir det middag hos Barbro och Stefan. Trevligt. Sedan får vi se vad jag hittar på. Lär nog inte uppdatera något ikväll iallafall, just so you know liksom.

Fyfan vilket tråkigt inlägg.. Aja, puss på er.


Riktigt härlig bild från i sommras med Simon och Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0