nu måste jag plugga!

Va helt död imorse när klockan ringde. Det är verkligen inte nyttigt att gå upp 06:15.. Inte har skolan varit sådär super rolig heller, iförsig kollade vi på film både på engelskan och spanskan, och lyssnade på läsförståelser på svenskan.Vi hade inte ehller idrott på idrotten, utan pratade betyg och mål. När jag tänker efter var det väl helt okej.. MEN jag slutade klockan fem. Det är fan stört. Kom hem fem över halv sex, och då var det bara att ställa sig och göra middag till lillebror och hans kompis, eftersom verken mamma eller pappa var hemma. Som om inte det räcker... så måste jag plugga nu också. Har 30 tal i matten att göra. Eftersom vi har prov på måndag och jag tänker inte sitta i helgen och plugga, noway. Så, ja.. Jag uppdaterar när jkag pluggat klart. Puss!


för typ.. ett halv år sedan.


Kommentarer
Postat av: HBE

Minns att det var jag som tog bilden :)

2010-09-07 @ 21:50:46
URL: http://hizirbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0