Svar på kommentar:

Sofia om 500kr rikare:
Vilken tjej i alla åttor i din skola tycker du har bäst klädstil?
Alltså i 8:2, 8:3, 8:4, 8:5 och 8:6.

Svar: Gud vilken svår fråga! Brukar liksom inte jämnföra tjejernas klädstilar. Dock så kan jag påpeka att malin i min klass klär sig urgulligt, det har jag sagt förut. Emma klär sig också fint, hon passar verkligen i allt, kanske därför. Och jag antar att det är de som gör någons klädstil fin, att man passar i det, för vissa kläder jag använder som passar mig skit bra, ser inte bra ut på vissa andra osv. Så det beror helt på hur kläderna sitter på någon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tycker du har finast klädstil i 7:an och 9:an? bland tjejer dårå.

2010-06-03 @ 19:23:30
Postat av: Lisa

Är inte du vän med emma s längre?

2010-06-04 @ 14:20:37
Postat av: Anonym

vem har bäst klädstil i sexan?

2010-06-05 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0