nolifer.

Jag, kusin och lillebror tog cyklarna ner till konsum. Eller ja, de cyklade oc jag satt på pakethållaren på ena cykeln. På konsum köpte vi godis. Höhöhöhö. För mig blev det min&emmas favoriter, alltså banangodisar och colabilar. Sedan blev det även ballerina kladdkaka -kakor och choklad. Tjockisen själv, jag vet. Men ibland måste man ju få unna sig något gott ellerhur? Även om jag gör det lite väl ofta kanske. Heh.

Ikväll ska jag helt enkelt ha en mysig filmkväll med mig själv. Om jag hittar någon film dvs. Annars blir det väl datan i knät, mobilen i handen som vanligt, framför något tråkigt teveprogram. Nolifer. Aja, uppdaterar väl senare. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0