NILS JAG KOMMER HÄMNAS.

Godmorgon sunshines.

Varit vaken sen tio, då milica väckte mig och sa att vi skulle gå upp för att klockan ringt. Första gången jag inte vaknade av ett alarm. Knasigt. Kanske för att jag inte sov något vidare inatt när en viss Nils ringde mig vid 05:15 (helt i onödan, för jag vägrade svara eftersom jag tidigare sagt till honom att INTE ringa inatt igen) och jag inte kunde somna om för äns typ... mycket senare. Illa nils, men jag kommer hämnas! Mohaha!

Hur som haver, nu har vi fixat oss och ätit frukost osvosv. Ska bara borsta tänderna. Sedan vid ett tar vi tåget till stan för först en fika, sedan för att se filmen. Kameran följer med, och fan va kul vi ska ha! Uppdaterar när jag kommer hem ikväll, nu ska jag vara social. Puss på rumpan.


gammal bild på mig, milli och jellsan.

Kommentarer
Postat av: Nizze

Haha gör det :D

2010-06-30 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0