ingen fantasi för rubriker längre.

Den här veckan har varit minst sagt underbar. Mysiga dagar i skolan med mysigt folk, mysiga kvällar ute med hunden, riktigt roliga träningar, bra terminsbetyg, allt har känts så himla bra. Och då är det tillochmed helg kvar innan veckan är över.

Var bara tvungen att skriva det, oki? Imorgon är det lördag, redan, känns som om det ska vara typ onsdga då.. konstig jag är. haha. Blir lite längre träning imorgon mellan 15:30-18:00. Sedan kanske, bara kanske jag ska sova hos Emma. Får se. Och sen blir det ju 3 korta shower på torvalla på söndag. Härligt värre. Så antagligen kommer resten av veckan kännas lika bra, får väl hoppas iallafall.

usch va trött jag är. Ska försöka uppdatera mer innnan jag somnar, eftersom jag varit jätte dålig på att uppdatera den här veckan, iallafall jämnfört med hur bra jag uppdaterar annars. Men om jag inte skriver mer ikväll, har jag antagligen somnat här i sängen med datan i knät, mobilen i handen och smink i ansiktet. Hoh.


Kommentarer
Postat av: Malin

Guuuuuuud va söt du är på bilden hjärtat! <3

2010-06-14 @ 11:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0