"hurtigbulle" - jag saknar dig emma!

Ätit b&j, kollat på barnfilm och varit ute med hunden ensam i mörkret. Kom precis in, gud va kallt det var! om man jämnför med vad det borde vara en sommar kväll... Hur som helst, satte mig precis i sängen framför sex and the city. Love it, har alltid älskat det, kommer alltid göra.

Är inte ett dugg trött än, skulle helt ärligt kunna springa ett eller två varv runt elljusspåret, så pigg är jag. Om jag inte hade skadat foten, elelr om det inte hade varit så jävla läskigt vid spåret när det är mörkt ute, så hade jag nog gjort det. Vet att ni antecknar. Har bara inte intressant att skriva om. Kommer väl på något snart. uppdaterar då. Kyss!

(Emma skriker alltid "hurtigbulle!" när hon ser någon springa, och well, saknar henne något enormt.. Därmed rubriken.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0