Förlåt för de senaste dagarnas usla uppdatering.

Har haft en riktigt trevlig helg.

fredag: firade midsommar med familjen, emma, moster och kusin. riktigt trevligt med god mat och en sväng ner till grindsjön.
lördag: jag och emma träffade sebbe och marucs som slutade med en trevlig kväll hemma hos mig.
söndag: jag och emma började dagen med att sola nere på rudan, mot kvällen träffade vi simon och simon för att mysa på en av byggorna vid lillrudan. Jag och Simon tog även ett dopp i underkläderna. sedan drog jag och emma oss hem till henne för att kolla på film.
idag: Jag och emma vaknade skapligt och åkte hem till mig för att sedan somna om i sängen? HAHA. Hon åkte till sin moster för typ en timma sedan och jag sitter isoffan med en snarkande tjabo. Såfort jag lagt upp bilderna till er ska jag ut på tomten och sola. Puss!









Kommentarer
Postat av: viktor mace, ex-elev rudanskolan

DET ÄR KLART ATT DU MÅSTE SKÄRPA DIG MED BLOGGANDET, HAR INGET ANNAT ATT LÄSA JUE! "(

2010-06-28 @ 23:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0