emma är en väldigt säregen person måste jag säga..

SHHHHH-TUDELUUU! (hälsningsfras vi hörde på bussen idag)

Sitter i Emmas säng och hämtar andan efter att ha skrattat oerhört mycket åt Emma och våran tråkiga humor. Hon sitter och ritar bilder till nils på msn, och skriver konstiga saker till honom också för den delen. Tur att det är nils och ingen annan, jag hade ju skämts ihjäl annars.

Hur som, dagen har varit riktigt trevlig. Mötte min fina boobie på bussen mot nynäshamn runt 3. Gick av vid grindsjön där vi doppade oss, solade, lyssnade på musik och tjockade oss med kakor och banangodisar. Sedan blev det bussen hem och vi bytte om lite fort innan vi tog bussen till Emmas mamma och hämtade upp Baloo. Sedan åkte vi till Emma och åt, sen dess har vi suttit här mde godis och skrattat massor. riktigt härligt! Aja, bilder från dagen får ni imorgon, nu ska jag fortsätta umgås med min andrahalva. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0