bokmaaaaaal.

hejhopp sötnosar. förlåt för den dåliga uppdateringen.
Igår åkte jag till emmas moster där jag kollade på fotboll med emma och resterande, sedan blev det buss hem till emma lite senare. Vi fixade oss och la oss nästan på direkten. Gick upp tidigt imorse och fixade mig, sedan blev det show. Det va kul, men det va ganska dålig publik. Hur som, sedan blev jag hämtad av mamma och la mig direkt i sängen när jag kommit hem och läste lite. Nu läser jag första boken ur twilight serien. Så sjukt bra. Låg i sängen och läste 130 sidor bara idag. Helt sjukt. aja, har inte mycket mer att säga. Kyss!


Kommentarer
Postat av: Chanel

böckerna blir bara bättre och bättre.. Njut av dom, för dom tar slut så foooort :( :/

2010-06-14 @ 01:57:48
URL: http://chneelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0