som törnrosa.

Sitter i sängen, helt död och kollar på barnprogram.
Somnade runt halv fem igår och vaknade för typ en timma sedan. Sov sjukt bra inatt, bättre än på länge. Riktigt sköööööönt faktiskt. Fast är ändå trött..

Igår hände inte så värst mycket. Låg och läste typ hela dagen, förutom när jag åkte med mamma och tog ett dopp tillsammans med annika, saga och tjabo. Hundarna badade för fullt, eller ja, Saga iallafall. Tjabo simmar ju inte.. För feg för det.Hehehe. Umgicks med lillebror en hel del också. Hur som, det är riktigt varmt ute idag och jag orkar knappt göra någonting. Så kommer nog ligga och sola och äta glass typ hela dagen. Heh. Aja, nu ska jag stänga av min lilla älskling (dvs datan) och går ut i solen med min söta lillebror. Puss!


Bebishunden och hans flicka Saga. Så jävla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0