Jag måste vara en väldigt klok liten flicka.

godkväll! Efter middagen åkte jag tillsammans med mina föräldrar till handens centrum där jag fick lite småsaker, som t.ex. bodybutter, bodylotion, sminkborttagningsmedel och deo. Mamma kollade runt lite, men hittade inget. Och pappa klagade mest på hur lång tid vi tog på oss i varje butik. Efter en dryg timma¨åkte vi förbi statiol, köpte en varsin kaffelatte till mig och mamma, och tankade bilen. Och nu är vi hemma. Klockan är redan åtta och det är fan inte klokt hur fort den här dagen har gått. De enda jag gjort är att läsa.. Haha och nu ska jag ut och lägga mig i hängmattan med "när jag hör din röst." Hehehehe. Känner mig oerhört smart just nu! Hörs sen. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0