förrigår: rudan. igår: berget. Idag: bowling

Förrigår spenderades med Emma och Anas på rudan. Riktigt trevligt. Vi badade, pratade och myste med lilla baloo som också badade faktiskt. Så jävla söt. Skulle fan kunna äta upp han. Nästan.

Igår sov jag och Emma hos hennes mormor. Det för att kunna umgås med Chanel och Nike. Vi åkte till coop och köpte lite gott sedan satte vi oss på berget utanför chanel och emmas mormor. Hade det super trevligt. Bilderna vi tog ligger på emmas kamera. Ska be emma skicka dom, för att kunna ladda upp dom senare.

Imorse väcktes jag av mamma som ringde vid elva. Hon sa att vi skulle åka och bowla med moster och hennes pojkvän. En och en halv timma senare satt jag i bilen påväg till heron. Hade det super kul på heron, även om jag suger på bowling. Moster och hennes pojkvän följde med till oss och här blev det mat, dessert och massa skratt.

Nu börjar jag bli jävligt trött. Ska tvätta bort sminket sedan sova. Godnatt!


Emmas bebis baloo, så jävla söt! Han frös efter att han badat, och jag fick nöjet att värma honom.

Anas och Emma. Hoooooh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0