dag 3 - vårat lilla paradis


Pappa som härmar den vidriga bebisgäddan.

Min fag i kanoten.

Mitt riktigt fina superhopp!


Min och johannas mor.

Bara för att vi är pro-paddlare.

HAHA johanna smygfotade när jag bytte om.. illa.

Snyggggaaa.



Fika i gnesta, kanotpaddling, fiske med far, bad med lillebror och mys i biljardrummet med Johanna och Elias. Dagarna bara flyger förbi. Visst, det har bara gått 3 dagar. Men de här tre dagarna har gått jävligt fort.

Jag har precis ätit lite på min Ben&jerry's. Nu tänkte jag stänga av datan (ingen idée att vara inne då bommersviks internet är super segt.) Ska läsa klart "ljudet av ditt hjärta" så att jag kan påbörja "sålänge vi båda andas" som jag köpte i gnesta idag, btw. Hursomhaver, jag uppdaterar imorgon igen. Men en massa mer bilder. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0