chokladtårta och en muppad mördarhund

Mamma och pappa firade alltså 15årsdag idag. Vilket innebär att dom varit gifta i 15 år nu. Grattis till dom! Heh. Har umgåts med min söta familj och bara tagit det lugnt idag. Bakade en super god tårta med lillebror, middagen var också super god. Var ute i det äckliga regnet med hunden, som behövde gå ut. Det droppade från både mig och bebishunden när vi kom in. Stackars oss. Hur som helst, är trött och smått arg. Så ska ladda upp några bilder, sedan lägga mig och läsa. Och eftersom jag läst ut "Så länge vi båda andas" så ska jag påbörja en annan bok. tror det blir michael Jacksons självbiografi "moonwalk" som jag köpte till mamma i födelsedagspresent för ett halvår sedan.


Så jävla söt! (trots blixten som relfekteras i ögat)

Min och lillebrors fina tårta!

min lilla mördarhund! ♥ som hugger efter paprika... HAHAHA. Kan inte sluta skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0