ytterst trevligt.. utan dh?!

Sitter här med en burn juiced energy och pratar med Emma på msn. HAHAHA love her.
Efter förra inlägget följde jag med mamma och tog en fika hos hennes vännina. trevligttrevligt. Pratade även massor med mamma i bilen fram och tillbaka, behövdes. Imorgon åker hon och jag in till stan och klipper oss som sagt. En hel dag tillsammans med mamma i en frisörsalong, kan ju itne bli bättre. Hoh!

Kom just på att jag missade dh när jag var borta. FAN. Jag som var så jävla arg förra veckan för att det inte visades, och så missar jag det nu?! Det är helt otroligt. Så typiskt mig.. Aja, sånt händer. Ska se till att inte missa reprisen på söndag bara.

Hur som helst, nu tänkte jag ta en dusch, sedan sätta mig nere vid teven hos mamma och pappa. Fast först tänkte jag ta ett par sista bilder på mitt älskade hår.. om 13 timmar klipps det av.. RIP.


Kommentarer
Postat av: HBE

Jag påminner dig! :D

2010-04-06 @ 22:56:52
URL: http://hizirbe.blogg.se/
Postat av: Jelena

Sv - Jag dumpade honom <3

2010-04-06 @ 23:09:41
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0