sjukt mätt

Hejsan hoppsan cutiepies.

Sitter i kusins rum och tar det lugnt efter god mat, god fika, en massa choklad, glass och tre timmars monopol spelande. Är hur mätt som helst, som ni kanse förstår. Att jag ens fått i mig allt. Helt sjukt. Kommer vara mätt i en vecka nu, de skulle inte förvåna mig. Hur som haver, pappa lillebror sitter fortfarande och spelar monopol. Jag hade nog fortfarande varit med nu om jag hade orkat spela, men nej, efter tre timmar fick jag nog. Ehehe. Vet inte hur länge vi ska vara här, men det ser ut som om vi ska vara här ett tag till. Mamma kollar på film med moster och kusin, lillebror och pappa spelar, tjabo ligger och snarkar på en matta och jag sitter här och är osocial. Mormor, andra moster och lilla kusin åkte hem vid åtta. Saknar lilla loreena redan, snyft. Min solstråle.

Whatever, nu ska jag geeka mig framför facebook. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0