har inte tagit det lugnt på evigheter,

Nu har jag duschat. fräsht. Och ja, jag känner mig bättre. Tänkte nu göra iordning lite te, sedan sitta och mya framför datan. Lovely. Känns som om det var åååååår sedan som jag tagit det såhär lugnt som jag gjort det senaste tre dagarn när jag varit sjuk. Jag menar, har på tre dagar missat 5 träningar. Säger inte det ganska mycket? Jag tror att det var pågrund utav alla träningar och allt stress som kroppen sa ifrån och det va nog därför jag blev sjuk. Eller? Tycker det låter logiskt iallafall. Dock så kommer jag behöva stressa och träna ännu mer när jag blivit frisk så jag fattar inte vad meningen med det här är just nu? w/e, jag bara skriver. HAHA nu ska jag göra te, punkt slut!


JAG SAKNAR SOMMAREN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0