Emma duschar

Godermorgon.

Sitter i boobisens rum och lyssnar på musik och kollar runt ite pådatan medans emma duschar. Påskafton idag,omjag inte har helt fel. Blirupphämtad här runt två och ska då tillmoster där det blir middag senare ikväll. Trevligt trevligt. Förlåt för stavfel och ihopsittande ord. Men emmas tangentbordär fucked up och jag kan inte sudda ut nör jag gör fel. Lite svårtnär hon pillat bort vissa knappar liksom.Menmen.

Nu ska jag iallafall fixa det sistsa, typ packa ihopmina sakeroch fixahårfet lite gran. Sen får vi väöl hoppas på att Emma hinner duscha klartinnan jag åker. Hoh.

Har inte så mycket mer att skriva, lägger in en bild på emma iställte. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0