beskyddande bebishund

Precis varit ute på långprommis med bebishunden. Älskar att gå ut emd han på  kvällen, samtidigt som jag pratar i telefon med boobisen. lovely liksom. Haha speciellt när han skäller på gamla tanter som kommer ifrån bussen nu i mörkret. Älskar't! Den här gången sa tanten typ: vilken fin hund! som skyddar dig när du är ute i mörkret. Det är en bra hund det där! Och ja! Det är han verkligen! Älskar min bebis. Huhuh.

Hur som helst, sitter och kollar lite på bilder och planerar för i veckan. Imorgon ska jag träffa Jellsan. På lördag är det middag hos moster och på söndag ska jag nog träffa Emma. På måndag har jag två dansträningar. 13:00-14:00 och 18:20-19:35. Tisdag har jag också dans, 13:00-14:30. Onsdag, träning igen, 19:10-20:25. Torsdag, 13:00-14:00. Herregud. Aja, det är kul, så ska inte klaga.

Vilket långt inlägg. Puss!


Bebishunden för lite mer än 3 år sedan, innan han fick komma hem till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0